Hej från Uruguay...

Sitter i ett hostel i Uruguay och väntar ut tiden. jag kom igår vid 13 tiden och har inte lämnat hostelet och kommer inte lämna det förrän jag åker hem ikväll igen. Jag är på visarun. Alltså jag åker ur landet för att dagen efter åka in igen enbart för att få 3 månaders turistvisum igen. Det här är inte skoj, bara så ni vet. Jag har sett den här jävla byn i Uruguay tre gånger och första gångem var det jättemysigt men nu vill jag bara dö. Det är inte så att det inte är vackert...men det är ju bara för i helvete fem kvarter stort. Så där går man, runt, runt, runt, runt på samma gator för att titta på samma hus och samma jäkla buskar och samma fula ruiner. Så dem här gången gick jag inte ens ut. Jag har bänkat mig här och tittat på film. För jag har pluggfritt nu för första gången på två år så det har jag all rätt till (även om jag har massa doktorandtjänster att söka till...)


Nu är det bara 9 timmar kvar tills båten går och alla filmerna är slut...vad fasiken ska jag göra nu? 


Kommentarer
Postat av: Linda

Kan du inte åka nånannanstans?

2009-08-19 @ 17:52:05
Postat av: anette

Nä, för det här är det billigaste alternativet. Nästa gång behöver jag bara gå till migrationsverket som tur är...

2009-08-21 @ 20:19:17
URL: http://http://ivarldensanda.blogg.se
Postat av: Linda

jaha? Varför då?

Har du varit där sålänge nu att du räknas som infödd? ;o)

2009-08-22 @ 08:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0