Bloggnäll

Jag sitter här som vanligt mellan mina studier och surfar på olika svenska modebloggsidor. Det är för att jag älskar mode plus att modet här i Buenos Aires är så otroligt tråkigt. Men samtidigt blir jag alltid så arg när jag surfar in på dessa bloggar för fan vad ytliga de är. De har 100 foton på sig själv och 100 foton på varandra för det verkar som att alla modebloggare känner varandra. Sen så ser de ju precis likadana ut, har samma skor, samma kläder, och samma jävla frisyrer. Det är lite så att jag vill kräkas ibland när jag surfar in på deras sidor men samtidigt kan jag inte riktigt låta bli. Jag har en slags hatkärlek till dem för de får mig lite att känna mig som hemma i Stockholm igen med alla jädrans foton på sig själva med Stockholms city i bakgrunden.

Vad gör man inte för att dämpa sin hemlängtan lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0