Hoppetossan & Jag


Kommentarer
Postat av: Linda

Heej!



Nu har jag hittat hit :o)



Jag ska försöka vara en flitig kommentator och en duktig läsare. Jag älskade kladdblocken i skolan. Jag hade iofs en variant där man skickade blocken mellan sig själv och en polare. Jag å min bästis gick i olika klasser så mellan lektionerna bytte vi boken med varandra å så hade man 40 min på sig att svara på "inlägget" och skriva ett nytt. Typ 90-talets chattande. ;o)



Stor kram



//Linda



PS måste säga att jag e djupt imopnerad av din läkare som lät fota skallen på dig utan några större problem, här får man kämpa häcken av sig för att ens få en remiss till ortopeden... DS

2009-07-07 @ 21:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0