Länk fan!

De här länkarna funkar inte riktigt som de ska än och nu har jag bestämt mig för att ha en paus från dem. Istället ska jag ikväll laga mat åt Brasilianskan och dricka....apelsin juice med tanke på att jag fortfarande äter penecillin. Vad hände med de argentinska reglerna kanske ni undrar? Jo det kan jag tala om! Kelso hände! Han har mer eller mindre förbjudit mig att dricka alkohol jädrans kille. O snäll och ärlig som jag är så låter jag honom hållas och lyder hans råd. Trist som det är! I stället får jag dricka min apelsinjuice och vänta tills i morgon kväll då jag får dricka alkohol igen.

En dag till kan jag nog klara...

För övrigt har jag en ny/gammal rumskompis. La inglesa har flyttat in och i och med att vi bott ihop förut så känns det som ingen förrändring alls. Just nu dock är hon vilse några kvarter bort för hon försöker hitta stället där man växlar pengar men verkar inte hitta det för hon har skickat 75 olika sms med frågor om hur byggnaden ser ut. Nu har det varit tyst en stund så antagligen har hon hittat det eller också har hon:

Alternativ 1: Blivit kidnappad
Alternativ 2: Blivit hungrig och hittat mat i KinaTown
Alternativ 3: Gått vilse totalt
Alternativ 4: Tröttnat och gått och köpt glass åt mig på världens bästa glasställe i närheten

Hoppas lite på det sista alternativet men är ganska säker på att hon hittade det. De andra är dock möjliga alternativ även om jag tror att kidnappningen nog skulle vara det sista som hände.



Ett svettigt gammalt foto från förra gången vi bodde ihop.
Jag, La Inglesa och rumskompis nummer 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0