Sitter och väntar på Brasilianskan...

Jag är selektiv med mina twitter följare. Med det menar jag att jag blockar de som jag inte tycker om. Det kanske låter taskigt men jag vill faktiskt inte ha en massa "titta på mina fina sexiga bröst", "kolla här vilken lång penis du kan få" eller "finnproblems krämen" förföljare. Förresten så har jag redan tröttnat på twitter men använder den mest för att kolla in alla vänners kommentarer och världsnyheter eller för atr bara transörera mig över till andra länkar som jag vet finns där. Lite som en digital lathetssida så jag själv ska slippa leta upp information själv.

Lathetstwitter


Kommentarer
Postat av: Olle Jonsson

"LinkedIn is for real relationships, only add real friends from real life" eller något, skrivs det på en annan webbsida. Det är lite underligt, att man artighets-addar.

2009-07-19 @ 08:24:06
URL: http://ollehost.dk/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0