Morgonstund

Jag sitter här klockan halv elva på morgonen...eller rättare sagt förmiddagen medan min pojkvän ligger och sover. Vi har haft en rent hysterisk vecka då han har haft 3 tentor samtidigt som han jobbar heltid och jag har skrivit en artiken och tre debattartiklar om mänskliga rättigheter, religion och politik. När sånna här veckor inträffar då är vi inte mycket för att städa eller plocka undan vilket lett till att jag ringt min städkvinna som jag kan lyxa mig med här i Argentina. Väldigt osvenskt men jätteskönt plus hon är så fin och bra, tjejen som brukar komma hit. Jag och herr Fluff bor dock inte på mer än 30 kvm...vilket måste innebära att vi nog är latast i världen. Fast vem fan vill städa upp en hel lägenhet som ser ut så här?



Och så här ser det ut på varenda en av de där 30 kvadrat metrarna i lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Cliff Hanger

Det var ett tufft schema! Med tanke på det behöver ni inte skämmas för att ni inte orkar ta hand om hemmet.



Men att anlita en städerska för 30 kvadratmeter...det måste vara något slags rekord!

2009-10-06 @ 11:41:38
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hehehe! Bekvämlighetens stora problem ;)

2009-10-27 @ 12:36:21
URL: http://ivarldensanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0