Sambos

Ja, jag vet att jag inte har skrivit på evigheter men jag har ju blivit sambo och börjat på en ny masterkurs så jag har faktiskt haft mina själ. Sambo livet går däremot inte så där jättebra. Vi bråkar varje dag och häromdan så bet han mig! Imorses så blåste han upp sig höll på att attakera mig men som tur var så var jag snabb nog och att försvinna in i sovrummet innan jag han bli skadad. Jag tycker att det är lite jobbigt det där men jag antar att jag får leva med det och jag vill bo ihop med honom. Någon sa till mig att han beter sig så för att han i den här perioden är lite sexuellt frustrerad men vad fan: det är väl inte mitt fel eller? Om jag vetat att han hade sånna här humörsvängningar så hade jag nog övervägt samboskapet men vad gör man inte för kärleken?

Här är han förresten: min nya sambo!






ps. Samboskapet med Herr Fluff går däremot alldeles fantastiskt fin fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0